TLT veerem muutub järk-järgult välireklaamivabaks

Juba peagi lõpetame ühissõidukitel välireklaami eksponeerimise. Senised välireklaami lepingud kehtivad kokku lepitud perioodi lõpuni, erandina sõlmitakse veel juuni lõpuni kuni 4-kuulise tähtajaga välireklaami lepinguid busside tagakülgedele.

„Tõepoolest väheneb TLT tulu, kuid tänane ettevõtte omanik on seisukohal, et ühetaoline veeremi visuaalne identiteet kaalub üle reklaamitulu mittelaekumise. Liigume samas suunas Eestis levinud praktikaga, kus teiste omavalitsuste ühistransport või ühistranspordikeskuste bussid ning riigi reisirongid ja praamid on ühtse visuaalse identiteediga. Nõukogu on veendunud, et see samm suurendab ühistranspordi atraktiivsust ja populaarsust,“ kommenteeris juhatuse liige Kaido Padar.

Teenindusdivisjoni juhi Hannes Falteni sõnul tõuseb kindlasti kliendirahulolu ning langevad ära kaebused seoses ühistranspordi vaateulatuse piirangutega. Oleme olnud järjest liikumas reklaamivaba ühistranspordi poole. Eelmisel aastal seadsime täiendavaid piiranguid trammide reklaampinna suurusele ning tõstsime reklaami hinda. Sellel aastal sai otsustatud lõpetada välireklaami müük trammidel ning nüüd on otsust järjest laiendatud. Otsuse laiema mõju juures on spetsialistid leidnud, et linna reklaamimaksu alalaekumist ei toimu, sest muutub vaid reklaamikandja, st reklaam täidab statsionaarsed, spetsiaalselt selleks kooskõlastatud asukohad.

Kaido Padari sõnul on käesoleva aasta oktoober see kuu, mil kogu TLT veeremipark saab välireklaamidest priiks, sealhulgas ka busside tagaküljed. Alles jäävad ainult väikesed ja informatiivsed, TLT’ga seotud sõnumid bussidel, trammidel ja trollidel.

2